שידוכים – האם צריך להכיר אדם לפי שם ומזל?

מערכת שורש  כו אדר, תשפ  3/22/2020

מה חשוב לדעת לפני שמכירים ומוציאים שידוכים לפועל?
.......................

שידוכים – האם צריך להכיר אדם לפי שם ומזל?
יש שיעידו כי מזלות כאלה מתאימים למזלות האחרים מאידך, כאשר רוצים לממש הכרות ולהוציא שידוכים לפועל חשוב מאוד שלא להחליט רק על פי השם או המזל- לפחות לא בהתחלה. אז אם מישה ואמר לכם שאתם ממזלות האש וחיברו אתכם לאוויר, חכו רגע וזכרו כלל מאוד חשוב, עולם הזיווגים ובפרט השידוכים הוא כמו כל השאר בהשגחה פרטית ולכן מעבר לכך שאתם צריכים להשאיר את הדברים בידי בורא עולם, עשו את ההשתדלות באמצעות בחירת שירותי שידוכים בעלי מוניטין, ידע וניסיון.

זיווגים ושידוכים – מתי זה אמור לקרות?
הגמרא מציינת כי בכל 40 יום לפני הולדת האדם יוצאת בת קול ומכריזה על זיווגי כאמור בת פלוני לפלוני, כמו כן על פי היהדות כאשר בורא עולם נמצא בין שני אנשים שהרי הזוגיות היא הטובה מכל ולכן חשוב מאוד לברור שידוכים ולבצעם רק על ידי גורמים שמבינים ויכולים לבצע את ההתאמה על הצד הטוב ביותר. לצד לא מעט נוסחאות שלא באמת פועלות אין ספק כי כאשר בורא עולם שוכן בין שני אנשים ההצלחה הזוגית יכולה להצליח "ולסמן וי" על שירותי שידוכים כאלה ואחרים. רוצים לדעת איך למצוא את השכינה בין גבר לאישה? יש בהחלט כמה אפשרויות למימוש זוגיות ונישואין תקינים באמצעות היתרונות של משרדי שידוכים עם ידע וניסיון.

שידוך עם אדם עובד ומקדיש עיתים לתורה או אדם שגם עובד?
בהליך שידוכים ייתכן ותתקלו באנשים שנראים הגונים ובעלי מידות טובות אבל לא יקדישו כפי הנדרש עיתים לתורה. מנגד ישנם גם מצבים בהם יימצא אדם שעובד ולומד אבל מידותיו תהיינה פחות טובות וכאן עולה השאלה- במה לבחור? אדם עם מידות ופחות לימוד או אדם המקדיש ללימוד ומידותיו פחותות? אם שאלה שכזו מוכרת לכם אז הרי עדיף לבחור אדם שגם לומד וגם עובד מכיוון שזה עידן אחר ולא תמיד ניתן ללמוד במשך כל היום ובפרט כאשר המשפחה מתרחבת. לצד זאת אסור להתרגש ולהמשיך בכל החוק עד שיגיע הזיווג הנכון שישלב בצורה מאוזנת גם לימודי תורה וגם מידות טובות. יש להרבות בתפילות, להתחזק באמונה וככל שעובדים יותר על המידות כך גם יכול להגיע הזיווג המתאים והמתוקן ביותר.

איך יודעים מתי לבחור שידוכים?
כמו אז גם היום מוצעות המון הזדמנויות באמצעות אתרי שידוכים אם כי צריך לבדוק את הרמה הרוחנית ולעיתים אף להתייעץ עם יועץ תורני רוחני על מנת שזה יכוון את הדברים כהלכה. כמו כן ניתן בהחלט להיעזר גם במשרד שידוכים שבו יתאימו לכם את האיש או האישה המתאימים לפי גיל, ייחוס משפחתי וכל מה שבסופו של דבר יסייע גם למציאת החן ובשאיפה להתחתן אך ורק מתוך קדושה והסיבות הנכונות.